I iedaļa. Pasūtītājs
I.1) Nosaukums, adrese un kontaktpersonas (norādīt visus par procedūru atbildīgos pasūtītājus)
Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs
SIA "Labiekārtošana - D", 41503003033
Pasta adrese
1.Pasažieru iela 6
Pilsēta / Novads
Daugavpils
Pasta indekss
LV-5401
Valsts
Latvija
NUTS kods
LV005
Kontaktpersona(-as)
Antons Rudzinskis
Tālruņa numurs
29406407
Faksa numurs
65457652
E-pasta adrese
aleksandrs.birjukovs@labiekartosana.lv
Interneta adreses
Vispārējā interneta adrese (URL):
http://www.daugavpils.lv
Pircēja profila adrese (URL):
http://www.daugavpils.lv
I.2) Kopējais iepirkums
Jā
Nē
Ja “jā”
Līgums ietver kopējo iepirkumu
Vairāku valstu kopējā iepirkuma gadījumā – piemērojamais valsts iepirkuma likums:
Līgumu piešķir centralizēto iepirkumu institūcija
I.3) Saziņa
Tieša, neierobežota, bezmaksas piekļuve iepirkuma dokumentiem pilnā apmērā(URL):
https://www.daugavpils.lv/lv/27
Piekļuve iepirkuma dokumentiem ir ierobežota. Plašāku informāciju var iegūt (URL):
Papildu informāciju var saņemt
iepriekš minētajā kontaktpunktā
citā adresē:
(norādīt citu adresi)(norādīt citu adresi)
Piedāvājumi vai pieteikumi jāiesniedz
elektroniski
(URL):
iepriekš minētajā adresē
šādā adresē:
(norādīt citu adresi)
Elektroniskiem sakariem vajadzīgi rīki un ierīces, kas nav plaši pieejami. Tieša, neierobežota, bezmaksas piekļuve minētajiem rīkiem un ierīcēm pilnā apmērā ir iespējama šeit (URL):
I.4) Pasūtītāja veids un galvenā darbības joma
Ministrija vai jebkura cita valsts iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
Valsts aģentūra / birojs
Reģionāla vai vietēja iestāde
Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
Publisko tiesību subjekts
Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
Cits:
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
Aizsardzība
Sabiedriskā kārtība un drošība
Vide
Ekonomika un finanses
Veselība
Dzīvokļu un komunālā saimniecība
Sociālā aizsardzība
Atpūta, kultūra un reliģija
Izglītība
Cita:
II iedaļa. Līguma priekšmets
II.1) Iepirkuma līguma nosaukums
KRAVAS PAŠIZGĀZĒJA PAKALPOJUMU SNIEGŠANA SIA “LABIEKĀRTOŠANA – D” VAJADZĪBĀM
II.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
NUTS kods: LV005
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu, kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)
Būvdarbi
Piegāde
Pakalpojumi
Būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta
Daugavpils pilsētas un novada administratīvajā teritorijā
II.3) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida un daudzuma apraksts vai līgumcena:
KRAVAS PAŠIZGĀZĒJA PAKALPOJUMU SNIEGŠANA SIA “LABIEKĀRTOŠANA – D” VAJADZĪBĀM
II.4) Iepirkuma nomenklatūra (CPV)
Galvenās CPV kods |
Papildu kodi |
60180000-3
|
|
II.5) Iepirkums ir sadalīts daļās
Jā
Nē
Ja “Jā”, piedāvājumi jāiesniedz par:
Tikai vienu daļu
Maksimālais daļu skaits:
Visām daļām
Maksimālais daļu skaits, ko varētu piešķirt vienam pretendentam:
Pasūtītājs
saglabā tiesības piešķirt līgumus, kas ietver šādas daļas vai daļu grupas:
II.6) Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš
Līguma darbības laiks mēnešos: 24 vai dienās (no līguma noslēgšanas dienas)
vai
no (dd/mm/gggg) līdz (dd/mm/gggg)
III iedaļa. Iepirkuma procedūra
III.1) Iepirkuma identifikācijas numurs:
L 2018/09
III.2) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma dokumentus
Iepirkuma dokumentus var saņemt līdz: Datums 26/03/2018 (dd/mm/gggg) Darba laiks Pirmdien-No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 18.00; Otrdien, Trešdien, Ceturtdien-No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 16.30; Piektdien-No 08.00 līdz 12.00 un no 12.30 līdz 15.00
III.3. Piedāvājumā izmantojamā(-s) valoda(-s)
Citas:
III.4) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi
Datums: 26/03/2018 (dd/mm/gggg) Laiks: 14:00
III.5) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts)
26/03/2018 (dd/mm/gggg) Laiks: 11:00
Vieta: 1.Pasažieru iela 6, Daugavpils, 7.kab.
III.6)
Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Savienības fondi
Jā
Nē
Ja “jā”, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):
III.7) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības
Jā
Nē
Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Grupa, kurai piemērots zaļais publiskais iepirkums
Biroja papīrs
Biroja tehnika
Datortehnika
Autotransports
Pārtika un ēdināšanas pakalpojumi
Tīrīšanas līdzekļi un pakalpojumi
Iekštelpu apgaismojums
Ielu apgaismojums un satiksmes signāli
Ūdens sildītāji
Būvdarbi (biroju ēkas)
Dārzkopības produkti un pakalpojumi
Elektroenerģija
Klozetpodi un pisuāri
Koģenerācija
Mēbeles
Notekūdeņu infrastruktūra
Sienu paneļi
Sanitārtehniskā armatūra
Tekstilpreces
Veselības aprūpes elektriskās un elektroniskās iekārtas (veselības aprūpes EEI)
Ceļu projektēšana, būvniecība un uzturēšana
Cita
Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības attiecībā uz sociālo atbildību
Jā
Nē
Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
Iepirkuma dokumentos ir iekļautas prasības, kas paredz inovatīvu risinājumu iegādi
Jā
Nē
Ja “jā”, norādiet informāciju par šīm prasībām:
III.8) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)